جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ماهنامه نسل مانا در نمایشگاه رسانه های کشورحضور یافت

اشتراک‌گذاری در:

ماهنامه نسل مانا از دی ماه 1399 به صاحب امتیازی انجمن نابینایان ایران شروع به کار کرده است. امیر سپهری مسول روابط عمومی نشریه نسل مانا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پهنه پرواز مطرح کرد: این نشریه به صورت تخصصی به خط بریل برای افراد نابینا منتشر می شود و نسخه صوتی آن هم به صورت رایگان از طریق وبسایت در پایان هر ماه در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. این ماهنامه تا کنون 26 شماره منتشر شده است و در اختیار انجمن ها و نهادها و کتابخانه ها نیز قرار داده شده است.
نماینده ماهنامه نسل مانا در نمایشگاه رسانه های کشور با اشاره به اینکه انتشاراین ماهنامه در ایران منحصر به فرد است ، هدف آن را طرح مسایل نابینایان و همچنین ترجمه مقالات انگلیسی و در کل رصد نشریات خارجی در حوزه نابینایان بیان کرد. او مشکلات چاپ و کمبود کاغذ را از اساسی ترین مسایل نشریه مانا می داند و از اینکه سازمان بهزیستی کشور همکاری موثری در این رابطه ندارد گله مند است. سپهری با بیان این که دستگاه پرینتر بریل بسیار گران است و تا کنون امکان تهیه آن فراهم نشده است ، اضافه کرد که ناگزیر از کتابخانه یزد برای انتشار این ماهنامه کمک می گیرند.
امیرسپهری در پایان از مشکلات عدیده ای که افراد نابینا و معلولین دارند سخن گفت . عدم توجه به قانون حمایت از حقوق معلولان و عدم اجرای مصوبات این قانون ، عدم حمایت از فعالیت های فرهنگی و عدم استفاده از ظرفیت های افراد دارای معلولیت از جمله دغدغه هایی است که مدیر روابط عمومی نشریه نسل مانا در مصاحبه خود با پایگاه خبری پهنه پرواز مطرح کرد. بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های کشور پس از 6 سال وقفه روز یکشنبه 29 بهمن 1402 در محل مصلای تهران افتتاح شد.

تهیه خبر: محمد علی جعفر بگلو

کد خبر:74

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *