محمد عطایی محمدی عکاس مستند درباره اهمیت این شاخه از عکاسی، لزوم توجه بیشتر به آن و وجود بخش عکاسی مستند در «سینماحقیقت» توضیح داد.
به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از خبرگزاری میزان، محمد عطایی محمدی: عکاسی مستند در ایران مانند راه رفتن روی لبه تیغ است. برخی سفارش میدهند که فقط روشنی و خوبی را نشان دهیم، برخی هم برعکس میخواهند صرفا سیاهی را نشان دهیم. اگر کسی بخواهد مستقل کار کند تنها چیزی که برایش میماند آلبومها و آرشیوها است که کسی قدر آن ها را نمیداند.
مرکز گسترش سینمای_مستند و تجربی
جشنواره بین المللی فیلم پرواز
سینما حقیقت
عکس_مستند