جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وقتی خداوند با زبان شعر با من سخن گفت

اشتراک‌گذاری در:

وحید عادلی شاعر تبریزییست که به گفته خود، رنج ها را به شعر بدل کرده است. او متولد سال ۶۶ است و هم اکنون به عنوان طراح سایت فعالیت می کند.
این شاعر که دچار معلولیت cp است، شعر را عاملی برای رهایی از رنج می داند. گفت و گوی اختصاصی وحید عادلی را با خبرنگار پهنه پرواز در ادامه خواهید خواند.

وحید عادلی در ابتدای این گفت و گوی صمیمی بیان کرد: فرزند چهارم خانواده، که از همان کودکی به دلیل معلولیت cp در راه رفتن دچار مشکل بودم. اما متاسفانه در سال ۷۹ به دلیل اضافه وزن و دفرمگی، مجبور به نشستن روی ویلچیر شدم. همزمانی این اتفاق و از دست دادن پدرم برایم سختی مضاعف ایجاد کرد. اما حدودا یازده سال پیش بود که گویا حس کردم چیزی در من، مرا به نوشتن مجبور می کند و جالب بود که این نوشتن برای من آرامش خلق می کرد. آن زمان فضای مجازی به این شکل گسترده نبود و نمی توانستم نوشته هایم را منتشر کنم. اما بعد از گسترش فضای مجازی، هم توانستم نوشته هایم را منتشر کنم و هم با اساتید این حوزه یعنی شعر، ارتباط بگیرم واین کار حتی باعث ورود من به سبک های مختلف شعری شد و باعث شد تا اساتید این حوزه، شخصاً به دیدار من بیایند.
عادلی در ادامه در مورد فعالیت های شغلی و مهارتی خود گفت:هم اکنون در حیطه طراحی سایت فعالیت می کنم و این امر را مدیون یک خواهر و برادر، “خانم و آقای قلی زاده” هستم.
وی در پایان، خطاب به هم قشری های خود این گونه می گوید:صبر، قدرت است! قطعاً هنگامی که در مشکلات صبر پیشه کنیم، خداوند افراد مناسب را برای ما به صف می کند. صبر چیزی است که هم اکنون نیز به آن پناه بردم و مطمئن هستم آنچه که باید ساخته شود، ساخته می شود.

تهیه کننده: دانیال قاسمیان
تنظیم کننده: لیلا قصاب زاده

کد خبر:87

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *