جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کتاب “جشنواره بین المللی فیلم پرواز” منتشر شد

اشتراک‌گذاری در:

کتاب “جشنواره بین المللی فیلم پرواز” ویژه مسایل معلولیت با نگاهی اجمالی به برگزاری پنج دوره جشنواره به همت انتشارات توانمندان منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز، اولین رسانه علمی تخصصی در حوزه معلولیت، این کتاب با معرفی آثار ملی و بین المللی منحصر به فردی که در طی پنج دوره با موضوعیت و محوریت معلولیت از بیش از یکصد و بیست کشوربه جشنواره رسیده است، می تواند منبع و ماخذ مناسبی برای فیلمسازان عرصه ی سینما و پژوهشگران و اساتید دانشگاه باشد.
کتاب “جشنواره بین المللی فیلم پرواز” که در 330 صفحه به نگارش درآمده است، ضمن معرفی آثاربرگزیده، به اکران فیلم های منتخب، برگزاری کارگاه های آموزشی، داوران برجسته سینمایی و صاحب نظران و اساتید علمی این جشنواره پرداخته است. انتشار این کتاب که همراه با تصاویر و پوسترهای دوره های مختلف جشنواره می باشد ، ضمن معرفی دستاوردهای جشنواره بعنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی هنری ، گامی مثبت در افزایش آگاهی عمومی درباره مسایل مربوط به حوزه معلولیت و ترویج فرهنگ احترام به حقوق افراد دارای معلولیت است.
فتانه امیری و رحمت ا.. معمار اردستانی نویسندگان این کتاب که بنیانگذاران جشنواره نیز هستند، هدف از انتشارکتاب ” جشنواره بین المللی فیلم پرواز” را ایجاد مرجعی برای هنرمندان عرصه سینما و پژوهشگران حوزه معلولیت عنوان کردند. نویسندگان کتاب ، مستند نمودن فعالیت های هنری و فرهنگی پنج دوره جشنواره ، ارایه اطلاعات جامع و دسته بندی شده آثار جشنواره ، ترغیب و تشویق سینماگران به پرداختن به مسایل معلولیت را از مهمترین اهداف نگارش کتاب عنوان نمودند. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت جشنواره بین المللی فیلم پروازparvazfilmfestival.net مراجعه کنند.



کد خبر:47

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *