جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چرا پهنه پرواز از افراد دارای معلولیت و دغدغه مند دعوت به همکاری کرده است ؟!

اشتراک‌گذاری در:

پایگاه خبری پهنه پرواز بعنوان اولین رسانه علمی تخصصی در حوزه معلولیت با دعوت از افراد متخصص و متعهد و همچنین با همکاری افراد دارای معلولیت بعنوان سردبیر و خبرنگار فعالیت می کند . هدف این پایگاه بهره گرفتن از همراهی و همکاری افراد دارای معلولیت و افراد مرتبط با این حوزه در ارائه اخبار و اطلاعات است . به دلایلی که به شرح ذیل مطرح می شود:

 افراد دارای معلولیت و افراد مرتبط با این حوزه ، به دلیل تجارب و درگیری خود با معلولیت ، در مشاهده جزئیات و ظرافت‌های محیط اطراف، دقت و ظرافت بی‌نظیری دارند. این ویژگی آن‌ها را به خبرنگارانی دقیق و موشکاف تبدیل می‌کند. این افراد تحليل و تفسير مسائل مختلف جامعه را که به طور مستقيم با ​​عوامل و شرایط معلولیت مرتبط است، بهتر و دقیق تر و از ابعاد مختلف انجام مي دهند.

محدودیت‌ها، خلاقیت و نوآوری را در افراد دارای معلولیت تقویت می‌کند. آن‌ها برای عبور از مشکلات و انجام کارهای خود، راه حل‌های خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهند که می‌توانند در دنیای خبرنگاری و تهیه مطالب نیز بهتر عمل کنند.
 افراد دارای معلولیت، در ارتباط با سایر افراد دارای خصوصیات ، نیازها و توانمندی های ویژه تری هستند. این توانمندی ها، به آن‌ها کمک می‌کند تا گزارش‌ها و مطالبی که به طور مستقیم با مخاطبان دارای معلولیت و جامعه مرتبط هستند را تهیه کنند.

پهنه پرواز، با استفاده از توانمندی‌های افراد دارای معلولیت و متخصصین این حوزه در جستجوی آن است که صدای این افراد را رساتر و موثرتر به گوش جامعه برساند. نگاه جامعه را به این حوزه تغییر دهد. توانمندی های اين افراد را به جامعه بشناساند و زمینه‌های کار برای افراد دارای معلولیت در حوزه های مختلف را فراهم کند.

دکتر فتانه امیری

کد خبر:72

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *