جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پرش از روی موانع معلولیت به اوج موفقیت

اشتراک‌گذاری در:

امیر حسین رحمانی نوجوان دارای سندرم داون ( کم توانی ذهنی ) با کسب موفقیت های متعدد ورزشی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری پهنه پرواز از موفقیت ها و مشکلات خود گفت :

من امیرحسین رحمانی ۱۷ ساله از تهران هستم
و دارای سندروم داون ( کم توان ذهنی )
و چند سالی هست که ورزش میکنم .
دوچرخه سواری ، کوهنوردی ، دوومیدانی ، پرش طول و…

این نوجوان ورزشکار با اشاره به کسب مقام های قهرمانی خود در مسابقات ورزشی افزود: من در مسابقات دوچرخه سواری شهر تهران مقام سوم را کسب کردم و در سال گذشته در المپیک ویژه که در آلمان برگزار شد مقام سوم و در دوی ۱۰۰ متر و توانستم مقام پنجم پرش طول را به دست بیاورم . امسال در مسابقات کشوری مدارس مقام دوم انفرادی در دوی سرعت را کسب کردم.

او در مورد چالش‌ها و مشکلات خود گفت: از مشکلات و مسائلی که برای بنده و دوستانم وجود دارد نبود سالن ورزشی مناسب که ویژه ما باشد و بتوانیم در یک سالن ورزشی مناسب با مربی متخصص به صورت حرفه ای تر ورزش کنیم.
بنده معمولا به همراه مادر در پارک ورزش و تمرین می‌کنیم و اگر بخواهیم در یک زمین اختصاصی دوومیدانی یا پرش تمرین کنیم باید مسافت خیلی زیادی در شرقی ترین قسمت شهر رو برویم برای اینکه حدود یک ساعت اجازه تمرین داشته باشیم که معمولا از خیرش می‌گذریم و به تمرینات در پارک بسنده میکنبم .

امیر حسین رحمانی در پایان مصاحبه خود اضافه کرد : بارها این موضوع درمورد ایجاد یک سالن ورزشی حتی هفته ای یک الی دوبار با مسوولین مختلف صحبت کردیم اما تا به الان نتیجه ای نگرفتیم .از مسوولین تقاضا داریم در مورد استفاده از زمین یا سالن ورزشی ویژه ورزش دوومیدانی و آمادگی جسمانی حداقل هفته ای دوبار لطفا کمک و حمایت کنند.
این قهرمان ورزشی از همه عزیزانی که قدمی بی ریا برای دیده شدن و  حمایت و توانمندسازی او و سایر افراد دارای معلولیت برمی‌دارند سپاسگزاری کرد.

کد خبر:722

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *