جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایگاه خبری پهنه پرواز پایگاه اندیشمندان خلاق و خلاقان اندیشمند

اشتراک‌گذاری در:

پایگاه خبری پهنه پرواز

پهنه پرواز، پهنه ی پروازافراد بلند پرواز و رویا پردازاست افرادی که به دنبال موفقیت و دست یافتن به قله های بلند پیشرفت و رشد فردی و اجتماعی هستند .افرادی که متفاوت و مثبت با شکست ها برخورد می کنند و بحران ها را مدیریت می نمایند ، رویاهایشان را فراموش نمی کنند، انگیزه خود را از دست نمی دهند و تغییرات مثبت و مهم و موثر در زندگی خود ایجاد می نمایند .

پهنه پرواز ، پهنه ی پروازافراد بلند پروازی است که رویا پرداز جهان نیز هستند . افرادی که نه تنها به موفقیت خود بلکه به مطلوبیت جامعه و زندگی دیگران هم می اندیشند . افرادی که به اطرافیان نیز امید و انگیزه و انرژی برای داشتن موقعیت موفقیت آمیز می دهند و رشد خود را منوط به پیشرفت جامعه می دانند . افرادی که عملگرا هستند و مسولیت پذیر دربرابرهر آنچه انسانیت بدان نیاز دارد .

پهنه پرواز، پهنه ی تلاقی اندیشه ها به شیوه ای منحصر به فرد برای فراهم آوردن بستری مناسب جهت پروازدر آسمان نامتناهی رویاها و خلق نوآوری هاست . اندیشه ها در مسیر فرایندها پرورش می یابند و الهام بخش نوآوری ها می شوند تا به شکوفایی استعدادهای فردی و ارتقای زندگی اجتماعی منجر شوند. مسیر رسیدن به نوآوری تشویق تجربه کردن ، تحسین موفقیت ها و ترغیب یادگرفتن از شکست هاست.

پایگاه پهنه ی پرواز، پایگاه اندیشمندان خلاق و خلاقان اندیشمند خواهد بود برای تجربه ی پروازی به پهنه ی آسمان نیلگون مهربانی و عشق و امید، برای ساختن دنیایی زیباتر و جهانی مهربان تر از اکنون که در آنیم . در این وادی نامتناهی دانشمند شدن نه ممکن است نه ارزشمند ، بلکه اندیشمندی عامل ارزشمندی است . اندیشمند انسانی است حق مدار، مثبت اندیش و زنده اندیش ، زیبا بین و زینت بخش .

در این مسیر هدف ما از راه اندازی پایگاه خبری پهنه پرواز ایجاد یک مرجع و منبع کامل و دقیق و گسترده از اطلاعات حوزه های مختلف بویژه در زمینه پژوهش و آموزش و حوزه های توانمندسازی با توجه به نیازها ، ویژگی ها ، ضرورت ها، امکانات ، کمبودها و پیشرفت ها  که برای احاد جامعه منبع کسب اطلاعات ، ایده ها و معرفی فعالیت ها با دسترسی آسان و گسترده ، متنوع ، متعدد و موثرباشد .

دکترفتانه امیری

مدیر مسول پایگاه خبری پهنه پرواز

مدیر مسول پایگاه خبری پهنه پرواز

دکتر فتانه امیری

امیری دکترای مهندسی خلاقیت است که متکی بر روش حل مسیله بر اساس منطق داده ها و پژوهش ها آست نه برپایه آزمایش و خطا و شهود و بدین ترتیب قابلیت پیش بینی و اطمینان به روند حل مشکلات بوسیله الگوهای ریتمیک ویژه خود را دارد . او بعنوان مدرس ، مولف و پژوهشگر فعالیت های متنوع و متعدد و منحصر به فردی در حوزه آموزش مدیران و معلمان و کارشناسان سیستم آموزشی و همچنین ارایه متد های نوین در توانمندسازی افراد دارای معلولیت ، برگزاری  و مشارکت در رویدادهای جهانی در مسیر فرهنگ سازی در سطح ملی و بین المللی در کارنامه خود دارد .

دکتر حمید شریف نیا

دکترای مدیریت راهبردی

سردبیر بخش فناوری

حمید شریف نیا کارشناسی نرم افزار و دکترای مدیریت راهبردی و اجرایی ، مدیر عامل شرکت فعال در حوزه یادگیری، مدرس و مشاور کسب و کار و توسعه فردی ، نویسنده ، مترجم و ویراستار کتب مدیریتی و مجری برنامه های حوزه توسعه مدیریت  و سمت مشاور اسبق وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه علمی و فعالیت های اجتماعی خود دارد .

دکتر مهدی کزازی

دکترای علوم سیاسی

سردبیر بخش گردشگری

مهدی کزازی صاحب امتیاز و مدیر مسول هفته نامه قلم نفیس و مدرس دانشگاه و عضو اسبق گروه تحقیقاتی چاووش ، دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و همکاری با جشنواره بین المللی فیلم پرواز را در رزومه فعالیت های فرهنگی اجتماعی خود دارد .

دکتر تورج عنصری

دکترای مدیریت ورزشی

سردبیر بخش ورزش و سلامت

تورج عنصری مدیر مسول مجله زنگ سلامتی ، مدیر مسول شرکت ورزشی آرتین و نماینده ایران در انجمن جهانی سیلامبا ، رییس کمیته کیک بوکسینگ و موای تای دانشگاه پیام نورایران و رییس کشتی آزاد در کانادا ، دبیر تیم بوکسینگ ملی دانشگاه های ایران و رییس کمیته پژوهشی فدراسیون ورزش های رزمی از جمله فعالیت ها و سمت هایی است که در کارنامه خود دارد .

دکتر علیرضا پیمان

دکترای زبان و ادبیات فارسی

سردبیر بخش ادبی

علیرضا پیمان مدرس دانشگاه ، ضمن خدمت دبیران و تعدادی از مدارس و هنرستانها و بازنشسته آموزش و پرورش کشوری و تالیف مقالاتی در زمینه ادبیات و شعرای ایرانی در کارنامه فعالیت های خود دارد .

حوزه اخبار

– آموزش ( دانشگاه ، آموزش پرورش ، مراکز )

– پژوهش ( دانشگاه ، مراکز علمی ، پژوهشگران )

– ورزش ( وزارت ورزش ، پارالمپیک ، فدراسیون‌ها، ورزشکاران ، رشته های ورزشی ، قهرمانان ملی و ..)

– فرهنگ ( تاریخ ، هنر ، ادبیات ، نویسندگان،  شاعران)

– هنر ( هنرمندان ، کارهای هنری ، بازار فروش ، ..)

– فناوری ( تکنولوژی های یاری رسان ، پیشرفت های علمی ، وسایل کمکی ، وسایل توانبخشی …)

– کارآفرینی ( استارت آپ ، اشتغال زایی ، ….)

– درمان ( دارو ، پزشک ، مراکز درمانی ، روش ها….)

– توانبخشی ( وسایل ، روش ها ، مراکز ، خدمات ..)

– گردشگری ( آژانس ها ، مراکز توریستی ، خدمات ..)

– مراکز خدماتی ( انجمن ها ، سازمان ها،  نهادها….)

– مراکز حمایتی (

– مراکز بین المللی(

– مراکز انتشاراتی( مقالات ، کتاب‌ها ، تحقیقات ….)

– مراکز تفریحی ( پارک‌ها ، پاساژها ، سینماها،  رستوران ها ، کنسرت ها ، سالن ها ، استخرها ، …)

پایگاه برای چه کسانی قابل استفاده است ؟

– افراد دارای معلولیت و دارای اختلالات

– انجمن های فعال در حوزه معلولیت

– مراکز آموزشی و پژوهشی

– مراکز توانبخشی و درمانی

–  مراکز دانشگاهی و علمی

– مراکز ورزشی و هنری

– مراکز تولیدات وسایل توانبخشی

– مراکز تفریحی و خدماتی

– آژانس های گردشگری و توریستی

– مراکز دولتی و حمایتی

– مربیان و معلمان مدارس عادی و استثنایی

– کارشناسان و مسولین نهادها و وزارتخانه ها

– مهندسان و طراحان شهری

– خانواده ها و افراد علاقمند

– مراکز زیارتی و سیاحتی

– طراحان نرم افزار و سخت افزار

– مراکز کاریابی و کارآفرینان

– فیلمسازان و کارگردانان

– نويسندگان و فیلمنامه نویسان

– مراکز سینمایی و تبلیغاتی

– طراحان لباس و وسایل شخصی

اساس نامه

         پایگاه خبری پهنه پرواز یک رسانه مستقل ، غیر سیاسی ، خصوصی و غیر دولتی در حوزه آموزش ، پژوهش ، ورزش و توانمندسازی در عرصه های مختلف علمی و مهارتی است. این پایگاه تلاش خواهد کرد با ارایه اطلاعات و محتوای علمی و با بهرگیری از تخصص افراد متعهد، منبع و ماخذی از مطالب موثق و مورد نیازعلاقمندان و کاربران گردد.

هدف

         هدف این پایگاه خبری ارایه مطالب ، منابع ، اطلاعات و اخبار حوزه های آموزشی ، پژوهشی و کلیه فعالیت هایی است که به توانمندسازی افراد جامعه کمک می نماید. تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مدون و موثق ، کاربردی و واقعی اساس کار پایگاه خبری پهنه پرواز است .

نشانی

        دفتر پایگاه خبری  استان تهران ، شهر تهران ، بلوار فردوس شرق ، بین ابراهیمی جنوبی و بزرگراه شهید ستاری ، مجتمع بلوط ف پلاک 428 واحد 41

ارکان

       مدیر مسول : دکتر فتانه امیری

       هییت تحریریه :

       سر دبیران : دکتر کزازی دکتر حمید شریف نیا دکتر تورج عنصری دکترعلیرضا

       خبرنگاران : سامان محامی ، الهه امیری

کد خبر:2

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *