جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وسعت آبی آرامت مرا مسحور کرد

اشتراک‌گذاری در:

عظیمه ایرانپور شاعر ، ترانه سرا و دکلماتور که علیرغم معلولیت بسیار شدید با اشعار زیبا و کلمات موزون عشق و امید را به دیگران هدیه می‌دهد، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری پهنه پرواز از موفقیت ها و مشکلات خود گفت :

عظيمه ايرانپور در ابتدای مصاحبه ، با اشاره به نوع معلولیت خود گفت: دچار بيمارى sma كه نوعى معلوليت مادرزادى پيشرونده هست و متولد ١١ ارديبهشت ٦٢ ۱۳ از مباركه ى اصفهان هستم . تا كلاس سوم راهنمايى با كمك صندلى چرخدار مدرسه رفتم و بعد به علت پيشرفت بيمارى و كج شدن مهره هاى كمرم توان نشستن رو هم ازدست دادم و به ناچار از تحصيل بازموندم.

ایرانپور در مورد شروع فعالیت های خود در زمینه سرودن شعر بیان کرد : از سال ٩٠ سرودن شعر كلاسيك رو تحت آموزش دكتر وحيد رشيدى شروع كردم و همكارى هايى هم با چند خواننده و گروه موسيقى داشتم كه سه مورد منتشر شده و بقيه درحال آماده شدن هست.

این هنرمند شاعر در مورد چاپ اشعارش اضافه کرد: كتابم به نام غوغاى آرامش چاپ شده و در كتابهاى چهارباغ، شاعران برتر پاك،هورگامى، در وادى غزل،شش ضلعى و به نام پدر تعدادى از شعرهام به چاپ رسيده است .

او با اشاره به حضورش در جشنواره های مختلف گفت: شعرم در بيستمين همايش كشورى ادبيات عاشورايى برگزيده شد. درجشنواره ى استانى شعر مادرانه به عنوان شاعر برتر و درجشنواره ى كشورى بهزيستى نفر اول شدم و همينطور در چهارمين جشنواره ى ملى رسانه اى معلولان موفق به كسب مقام اول در رشته ى دلنوشته شدم و در جشنواره ى موسسه ى توانگران شيراز هم شعرم به عنوان شعر برگزيده معرفى شد

این بانوی فرهیخته و شاعر توانمند، مصاحبه هايى با كيميانيوز ،سلامت نيوز،سايت ادبى تارنا و مجله ى جوانان امروز و مجله ى روزهاى زندگى داشته است .

پایگاه خبری پهنه پرواز در راستای اهداف خود در حوزه معلولیت، تلاش می کند توانمندی ها و موفقیت های این افراد را که علیرغم معلولیت خود و محدودیت هایی که جامعه پیش پای آنان گذارده است، با عزمی راسخ و اراده ای قوی ، دنیا را مسحور خود کرده اند را به جامعه معرفی نماید.

کد خبر:782

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *