جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

واقعیت ها را باید گفت …/ آری! کاروان پارالمپیک در پاریس باخت

اشتراک‌گذاری در:

حالا که بازیهای پاریس به اتمام رسیده، می توان ارزیابی دقیقی از عملکرد کاروان اعزامی داشت؛ شکست! این واقعیتی است که برخی با تحلیل های نادرست و بزرگ نمایی رسانه ای در حال تلاش برای فراموش کردنش هستند اما مگر می توان آنچه روی داده را دستاورد دانست؟ حتی توئیتی از وزیر ورزش منتشر شده که نشان می دهد چگونه تلاش می شود تا اعداد و ارقام را به گونه ای تفسیر کنند که از آن به موفقیتی رسید! اما یک مرور ساده نشان می دهد کاروان پارالمپیک در عرصه فنی، یک شکست مطلق را به ثبت رسانده که نمی توان با این تدابیر و طراحی ها، آن را پنهان کرد.

ساده ترین موضوع، نزول عجیب کیفیت مدال هاست که شاخص ارزیابی عملکرد به شمار می رود. کاروانی که با 12 مدال طلا در توکیو، در رتبه سیزدهم ایستاده بود، حالا فقط به هشت مدال بسنده کرده و رده چهاردهم! همین اعداد و ارقام گویای اتفاقات نامطلوبی است که بر سر این ورزش رفته. البته، یک نگاه ساده به فدراسیون های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان دلالت آشکاری بر یک سقوط مدیریتی و فنی دارد. تبعات این اتفاقات در سال های گذشته را می توان در این نتایج به وضوح دید. البته، این آغاز این مسیر است که با شدت و حدت بیشتری ادامه می یابد؛ مگر تدبیر و چاره ای جدی شود.

کاروان #پارالمپیک کشورمان در حوزه های مختلفی مانند دوومیدانی، جودو، وزنه برداری، تیراندازی، تیروکمان و … با یک نزول فنی کاملا محسوس مواجه شده که هشدار آن از مدت ها قبل داده می شد اما ناتوانی مدیریت ورزش کشور این نتیجه تاسف بار امروز را رقم زد. حالا که این کاروان شکست خورده، کاش فرصتی برای تجدیدنظر مدیریتی باشد و آن را از دست نداد …/ آفسایدنیوز

کد خبر:964

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *