جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هنرو تجربه در رسانه ها

اشتراک‌گذاری در:

خبرگزاری ایرنا پیشنهاد کرد :  ایساتیس را به اسکار بفرستید

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از خبرگزاری ایرنا طی یادداشتی با اشاره به لزوم معرفی یک فیلم مناسب به اسکار نوشت : مرور مولفه‌های فنی و محتوایی مستند سینمایی ایساتیس، می‌تواند این اثر را به عنوان نماینده‌ای برای سینمای ایران جهت معرفی در رقابت آکادمی اسکار مطرح کند.

در آستانه معرفی فیلمی از ایران به آکادمی اسکار، مستند سینمایی «ایساتیس» ساخته علیرضا دهقان می‌تواند به عنوان گزینه‌ای جدی مورد توجه قرار بگیرد. چراکه علاوه بر ویژگی‌ها و مولفه‌های هنری‌اش از  جمله فیلم های هنر و تجربه بوده که با فروش بیش از یک میلیاردی خود عنوان پرفروش‌ترین اثر این گروه را به خود اختصاص داده است.

این فیلم در سانس‌های متعددی در بیش از یک و دو ماه به طور مستمر در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه نمایش داشته است و از جمله آثار پررنگ و لعاب و شاخص سینمای مستند ایران است؛ سینمایی که در سال‌های اخیر در عرصه بین‌المللی جوایز مختلفی را علیرغم موقعیت و وضعیت نه چندان مطلوب سینمای بلند داستانی‌اش از آن خود کرده‌ حالا شانس حضور در اسکار فرصت بسیار مغتنمی است تا سینمای مستند ایران بتواند یکی از بهترین آثار خود را برای درخشش در جهان معرفی کند.

کد خبر:951

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *