جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همای سعادت مژده رسان آینده ای درخشان برای سربلندی دوباره ایران

اشتراک‌گذاری در:

در گذرگاه پر پیچ و خم تاریخ ، ایران عزیز فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است. گاه در سایه ی همای سعادت ، غرق در شادمانی و آبادانی بوده و در تاریکی ظلم و ستم ، طعم تلخ سختی ها را چشیده است. اما در دل هر تاریکی نغمه ی سحر آمیز همای سعادت در گوش ایرانیان طنین انداز می گردد و بذری از امید در دل آنها کاشته می شود.
همای سعادت ، پرنده ی افسانه ای ایران ، نماد امید و خوشبختی است. بال های قدرتمند این پرنده در گذر تاریخ بارها ایران را از بحران ها نجات داده و آن را به سوی روشنایی رها کرده است. امروز نیز در شرایطی که ایران عزیز درگیر چالش های اقتصادی و اجتماعی است ، سایه ی همای سعادت بر سراین ملت سربلند، مژده رسان آینده های درخشان است.
همای سعادت با بال های امید و صلح بر فراز ایران پهناور به پرواز در آمده است. نغمه ی این پرنده ی افسانه ای در گوش مردم ایران ، سعادت و خوشبختی را زمزمه می کند. این نغمه نوید عبور از تاریکی ظلم و ستم و طلوع خورشیدی از پس ابرهای تیره است. این نغمه امید آینده ای روشن تر را در دل مردم ایران زنده نگاه می دارد.
همای سعادت در انتظار روزی است که ایران عزیز در سایه ی صلح و دوستی ، به قله های رفیع پیشرفت و آبادانی برسد . روزی که دوباره نغمه ی امید و شادمانی در تمام این سرزمین طنین انداز شود. ما در پایگاه خبری پهنه پرواز بر این باوریم که مردم ایران با امید و همبستگی می توانند با عبوراز این دریای متلاطم به ساحل سعادت و خوشبختی برسند. باشد که با هم در آغوش همای سعادت ، آینده های درخشان برای سربلندی ایران بسازیم .

دکتر فتانه امیری

کد خبر:63

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *