جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نقاش چهره های ماندگار با معلولیت شدید

اشتراک‌گذاری در:

هاجر فلاح شیروانی، هنرمند نقاش با معلولیت ۷۰ درصد در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری پهنه پرواز ، از مسائل و موفقیت ها و همچنین رویاها و آرزوهای خود گفت :

هاجر فلاح شیروانی هستم و ۳۶ ساله متولد تهران ، ترس مادرم در دوران بارداری از جنگ ایران و عراق باعث معلولیت من شد. از بچگی استعداد نقاشی داشتم. در حال حاضر دوست دارم حرفه ای کار کنم و دلم می‌خواهد خیلی پیشرفت های خوبی داشته باشم .

او در مورد تحصیلاتش گفت: رشته من اول گرافیک بود ولی چون نیاز به کار و تمرین بود، نتونستم ادامه بدم و رفتم کامپیوتر و دیپلم گرفتم و دانشگاه نرفتم . وقتی با گالری خوب آشنا شدم و الان به طور حرفه ای کار میکنم و میخوام از این هم بهتر بشم .

این هنرمند با اشاره به کارهای هنری خود، اضافه کرد : در رشته سیاه قلم کارهای خوبی ارائه دادم. تصویر چندتا از هنرمندان معروف و بازیگرهای خوب و یک بازیگر هاليوود کشیدم ، به نام مورگان فریمن و براش فرستادم . تازگی ها هم تصویر امیر حسین آرمان رو نقاشی کردم و ایشون هم از من دعوت کردند. در زمینه مدادرنگی کار میکنم و تصویر فیدل کاسترو کشیدم دادم ،ریس جمهور کوبا و اونها از کارم خیلی خوششون اومده بود .

این بانوی فعال در مورد هدفهایی که دنبال می کند گفت: هدف هام خیلی بزرگ هست. میخوام یک گالری بزنم کارام رو در سطح بین‌المللی ارائه بدم . دوست دارم از کشور های دیگه دعوتم کنند و از کارهای من حمایت کنند.

هاجر فلاح در پایان توصیه کرد: بهتر هست پیگیر هدف هامون باشیم، فرقی نمیکنه سالم باشی یا معلول

کد خبر:708

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *