جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فیلم های جشنواره بین المللی فیلم پرواز در شبکه‌ی تلویزیونی پخش می شود

اشتراک‌گذاری در:

فتانه امیری از همکاری یکی از شبکه های پرمخاطب صدا و سیما در نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم پرواز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز، در جلسه ای که امیری با یکی از شبکه های پرمخاطب صدا سیما دوشنبه 17 بهمن ماه داشت مقرر شد در شروع همکاری در راستای آگاهی بخشی در حوزه معلولیت ، فیلم های منتخب در پنج دوره جشنواره پرواز با موضوعیت معلولیت پس از کارشناسی، در شبکه تلویزیونی پخش و باحضور عوامل فیلم و کارشناسان سینمایی و برگزار کنندگان جشنواره مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مجری جشنواره بین المللی فیلم پرواز بیان کرد، تغییر نگرش که هدف اصلی جشنواره پرواز است در صورتی موثرتر و ماندگارتر خواهد بود که فیلم های این جشنواره با راهکارها و ترفندهای مختلف و با مشارکت وزارتخانه ها ، نهادها و سازمان های متولی در معرض نمایش افراد جامعه قرار گیرد و دسترس پذیری بهتر امکانات برای افراد دارای معلولیت ترغیب شود. امیری در ادامه براهمیت مشارکت سینماگران، پژوهشگران ، انجمن ها و فعالین حوزه معلولیت درفرهنگ سازی در حوزه معلولیت تاکید کرد و امیدواری داد بزودی جشنواره پرواز در دیگراستانهای کشور برگزار گردد.
فتانه امیری اضافه کرد بزودی با کسب موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دعوت از صاحبان آثار، مقدمات نمایش فیلم های برگزیده جشنواره پرواز در شبکه تلویزیونی آغاز می شود. مصاحبه های صوتی ، تصویری پایگاه خبری پهنه پرواز با عوامل فیلم های منتخب جشنواره پرواز نیز از برنامه های دیگری است که با هدف معرفی این آثار و تشویق عوامل فیلم بزودی شروع می گردد. در خاتمه امیری بیان کرد باید با حمایت از فیلمنامه نویسان و فیلمسازان جوان ، این هنرمندان را به ساخت آثار ماندگار در حوزه معلولیت ترغیب و تشویق نمود.

کد خبر:95

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *