جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عکاسی مستند در ایران مانند راه رفتن روی لبه تیغ است

اشتراک‌گذاری در:

محمد عطایی محمدی عکاس مستند درباره اهمیت این شاخه از عکاسی، لزوم توجه بیشتر به آن و وجود بخش عکاسی مستند در «سینماحقیقت» توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از خبرگزاری میزان، محمد عطایی محمدی: عکاسی مستند در ایران مانند راه رفتن روی لبه تیغ است. برخی سفارش می‌دهند که فقط روشنی و خوبی را نشان دهیم، برخی هم برعکس می‌خواهند صرفا سیاهی را نشان دهیم. اگر کسی بخواهد مستقل کار کند تنها چیزی که برایش می‌ماند آلبوم‌ها و آرشیوها است که کسی قدر آن ها را نمی‌داند.

مرکز گسترش سینمای_مستند و تجربی

جشنواره بین المللی فیلم پرواز

سینما حقیقت

عکس_مستند

کد خبر:823

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *