جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شهرداری در ترویج فرهنگ گردشگری نقش مهمی دارد

اشتراک‌گذاری در:

استاندار تهران

با بیان اینکه باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند،گفت: شهرداری در ترویج فرهنگ گردشگری نقش مهمی دارد و این موضوع در دستور کار شهرداری تهران است.

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری  در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اظهار کرد: یکی از سازمان‌ها و نهادهایی که در امر گردشگری از آن متوقع هستیم تا در توسعه گردشگری تلاش مضاعفی داشته باشد، شهرداری تهران است که به نوبه خود هم در میزان دسترسی و هم نگهداری این فضا و هم در ترویج و فرهنگسازی برای موضوع گردشگری نقش اول را دارد.

فخاری با اشاره به بازدیدش از غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی گردشگری، افزود: آثار زحمات‌ شهرداری پایتخت در حوزه گردشگری را دیدیم و با توضیحاتی که درباره اقدامات شهرداری تهران ارائه شد، فهمیدیم که بوستان‌ها و اماکن تاریخی و دسترسی‌ها می‌تواند در حوزه گردشگری شهر بزرگ تهران درخدمت مردم باشد و این فضا با همت و تلاش همکاران در شهرداری شکل می‌گیرد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند که این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

کد خبر:90

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *