جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرپرست انجمن پاراتیراندازی منصوب شد

اشتراک‌گذاری در:

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و مجید نظامی به عنوان سرپرست انجمن پاراتیراندازی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست شورای مدیران با حضور رئیس، نایب رئیس بانوان، دبیر، مشاور عالی و مدیران فدراسیون امروز یکشنبه بیست و پنجم شهریور ماه برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون گفت: موفقیت های کاروان فرزندان ایران را در پارالمپیک 2024 فرانسه تبریک عرض می کنم. این دستاوردها نتیجه 3 سال تلاش شبانه روزی است. از زحمات مدیران قبلی فدراسیون، هیئت های استانی و انجمن های ورزشی تشکر و همچنین همکارانم در این مجموعه تشکر و قدردانی می کنم. البته در این مسابقات علاوه بر نقاط قوت، نقاط ضعف هایی نیز وجود داشت که باید در جلسات تخصصی آسیب شناسی به صورت جدی بررسی شود و با راهکارهای مناسب آنها را برطرف کنیم تا در دوره های بعدی شاهد درخشش بیشتر ملی پوشان کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: باید به جوانان نیز در مسابقاتی مانند پارالمپیک میدان داد که البته این موضوع را در تکواندو شاهد بودیم. باید ورزشکاران جوان ما میدان های بزرگ را تجربه کنند تا در ادوارهای بعدی افتخار آفرین باشند. یکی از نکات قابل توجه در این دوره از مسابقات، حضور موفق ورزشکاران کوتاه قامت بود که این نشان می دهد ما هم می توانیم با شناسایی ورزشکاران کوتاه قامت مستعد فرصت کسب مدال را فراهم آوریم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: مسئولین همه انجمن های ورزشی ما باید مسابقات پارالمپیک پاریس را تحلیل کنند تا بتوانیم راهکار های مناسبی را پیدا کنیم تا در ادوار بعدی در رشته های بیشتری حضور پیدا کنیم و حتی تعداد بانوان ورزشکار ما نسبت به این دوره و ادوار گذشته بیشتر شوند.

دکتر کوهپایه زاده گفت: در حاشیه بازی های پارالمپیک با مسئولین جهانی رشته های مختلف دیدار کردیم که این فرصت مناسبی است تا با مکاتبات بتوانیم در میزبانی مسابقات و همچنین برگزاری دوره های آموزشی بین المللی را در برنامه های فدراسیون اضافه نماییم.

در ادامه این جلسه مدیران از عملکرد واحد های خود گزارشی را ارائه کردند.

در پایان رئیس فدراسیون مجید نظامی را به عنوان سرپرست انجمن پاراتیراندازی معرفی کرد.

کد خبر:984

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *