جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دومین دورهمی همکاران پایگاه خبری پهنه پرواز

اشتراک‌گذاری در:

دومین گردهمایی سردبیران و خبرنگاران پایگاه خبری پهنه پرواز، به عنوان نخستین رسانه علمی تخصصی در ارایه اخبار و اطلاعات در حوزه معلولیت، به میزبانی دکتر فتانه امیری، صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه، با شکوه و صمیمیت برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، به پیشرفت‌های چشمگیر و غیرمنتظره این پایگاه در اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار پرداخته شد و تلاش‌های همکاران در معرفی افراد موفق دارای معلولیت، مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین بر نقاط قوت تأکید و برنامه‌هایی برای رفع کاستی‌های موجود مطرح شد.

در طول ده ماه از زمان راه‌اندازی این پایگاه خبری، همکاران گرانقدر، خانم‌ها امینه آزادی به عنوان سردبیر هنری، مریم رحیمی سردبیر ادبی، دکتر مهدی کزازی سردبیر گردشگری و آقایان محمد علی جعفر بگلو و فرید دادجو به عنوان خبرنگاران حوزه معلولیت و وحید عادلی به عنوان المنتور و پشتیبان سایت، نقش مهمی در به ثمر رسیدن اهداف این رسانه ایفا کرده‌اند.

این نشست با برگزاری جشنی کوچک و دلنشین به مناسبت تولد محمد علی جعفر بگلو، خبرنگار پرتلاش و دارای معلولیت پایگاه خبری پهنه پرواز، که همزمان با روز خبرنگار بود، به پایان رسید.

پایگاه خبری پهنه پرواز، به عنوان پیشگام در حوزه رسانه‌های علمی تخصصی معلولیت، متعهد است که مأموریت خود را در معرفی افراد موفق دارای معلولیت و انتشار اخبار حوزه سلامت و معلولیت به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

کد خبر:888

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *