جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جمعه بازار ها در تهران

اشتراک‌گذاری در:

در شهر بزرگی مثل تهران که تعداد افراد شاغل زیاد است و افراد زیاد دیگری هم هستند که در طول هفته نمی‌توانند به بازارهای معروف برای خرید اجناس با قیمت‌های مناسب مراجعه کنند، وجود جمعه بازارها نعمت بزرگی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز این بازار روزها در حمایت از کسب کارهای خانگی و یا کسانی که توان اجاره از خرید مغازه را ندارند و همچنین ساماندهی دستفروشان برگزار میشود.

نکته جالب اینکه استقبال و شور و شوق خرید و گردش شهروندان از این بازار روز ها زیاد است. کاری زیبا که در هر شهر از جنبه گردشگری توریست هم می‌شود به آن نگاه کرد. اقدامی که برخی کشورها سالها روی آن توجه و فعالیت فراوان داشتند.

در شهر تهران جمعه بازارهای بزرگی وجود دارند که محصولات مختلف و متنوع با قیمت مناسب در آن‌‌ها یافت می‌شود. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم جمعه بازارهای معروف تهران را معرفی و با هم مقایسه کنیم تا این افراد بتوانند از مزایای خرید محصولات مقرون‌ به صرفه بهره ببرند.

با دانستن اطلاعات مربوط به جمعه بازارها این شما هستید که با توجه به محل زندگی، اجناس مورد نیاز و شرایط خود تصمیم می‌گیرید که به کدام یک از این بازارها مراجعه کنید. درباره جمعه بازارها مهم‌ترین نکته این است که شما به چه چیزی نیاز دارید و از چه دسته‌ای قرار است خرید کنید. بازارهای شوش و صالح آباد تقریبا تخصصی هستند و به عنوان بورس لوازم آشپزخانه، ظروف و جهیزیه معروف هستند؛ بازارهای محلی هم برای خرید هفتگی اقلام ریز منزل مناسبند.

بنابراین اگر تمایل به خرید لوازم آشپزخانه، جهیزیه، لوازم دکوری، ظرف و ظروف و خرده ریز منزل با قیمت مناسب دارید، بهتر است به بازارهای شوش و صالح آباد در روزهای جمعه مراجعه نمایید و در غیر این صورت اگر می‌خواهید خرید هفتگی منزل را از دسته‌های مختلف انجام دهید، به جمعه بازارهای محلی نزدیک خود مراجعه نمایید.

کد خبر:422

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *