جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جشن عید قربان در آسایشگاه کهریزک در سایه معنویت

اشتراک‌گذاری در:

مراسم جشن عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک با اجرای برنامه های هنری هنرمندان ، ذبح قربانی و عیادت خیرین و هنرمندان و… از معلولین سالمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه پهنه پرواز، روز دوشنبه در شهر کهریزک مراسم عید سعید قربان با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و جمعی از نیکوکاران در خانه سالمندان کهریزک برگزار شد.

محمد علی جعفر بگلو خبرنگار پایگاه پهنه پرواز که خود از افراد دارای معلولیت و فعال اجتماعی هستند با حضور در مراسم عید قربان در مرکز نگهداری از سالمندان و معلولان کهریزک از این جشن بزرگ گزارش تهیه کرد.

بر اساس این گزارش، عید قربان را می‌توان به عنوان جشن بزرگ در آسایشگاه کهریزک دانست و در کنار این جشن بزرگ، دام بهداشتی تهیه و در آسایشگاه‌های کهریزک نگهداری می‌شوند تا خیرین  بتوانند با خیالی آسوده نذورات خود را ادا کرده و با هر توان مالی حتی به صورت اشتراکی و با پرداخت بخشی از مبلغ یک دام، شاهد ذبح آن در کشتارگاه صنعتی و بهداشتی آسایشگاه کهریزک باشند.

امروز در جشن عید قربان، اجرای طواف نمادین خانه خدا توسط مددجویان آسایشگاه ، با جوی معنوی برگزار شد و علاوه بر این ، برپایی غرفه‌های متعدد از جمله فروش صنایع دستی معلولین، غرفه‌های سلامت، غرفه‌های مختلف عرضه و پخت غذا، اجرای سرودهای جمعی مددجویان، دف نوازی ویژه روز عید، اجرای مسابقه، نقاشی ، بخشی از برنامه‌های هنری و فرهنگی این جشن بزرگ بود که با همراهی اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

کد خبر:509

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *