جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استان مرکزی به لحاظ سطح فنی پتانک، از سطح مطلوبی برخوردار است

اشتراک‌گذاری در:

به گزارش پایگاه خبری پهنه پرواز به نقل از روابط عمومی انجمن بولس و پتانک استان مرکزی، دکتر منوچهری، رییس انجمن بولس و پتانک کشور در حاشیه برگزاری دوره مربیگری تئوری و عملی تک ستاره پتانک در اراک، گفت: استان مرکزی به لحاظ سطح فنی پتانک، از سطح مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: سن رشته پتانک در استان مرکزی کم و جوان است البته پتانک در کشور هم سالهای زیادی نیست که راه اندازی شده است.

بنیانگذار رشته پتانک در ایران، ادامه داد: در دوره مربیگری که در اراک برگزار شد، افراد علاقمند و تحصیل کرده ای حضور پیدا کردند که بعضی از آنها سال ها است پتانک را کار می کنند و به نظر میرسد دستاورد کلاس تجهیز فنی و دانش پایه این رشته برای اعضای انجمن استان باشد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی به لحاظ جغرافیایی در نقطه خوبی واقع شده که استان های همجوار آن هم در پتانک قوی هستند و این می تواند فرصتی را در بعد برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی برای استان مرکزی ایجاد کند که بیش از پیش ورزش پتانک در این استان توسعه یابد.

دکتر منوچهری یادآور شد: در پانزدهمین دوره مسابقات کشور دو ورزشکار از استان مرکزی با تیم کیفی حاضر شدند که دستاورد این تیم در بخش بانوان و آقایان دو مدال طلا و نقره بود.

وی گفت: استان مرکزی باید با تیم های بزرگتری در مسابقات کشوری شرکت کند و به نظر می رسد سطح فنی خوبی در این استان وجود دارد که این سطح فنی قابل گسترش است.

گفتنی است، دوره  فنی  ستاره یک پتانک و بولز به  میزبانی  انجمن  های ورزش های رزمی استان  مرکزی به مدرسی دکتر جاسم منوچهری رییس  انجمن بولس و پتانک کشور ، در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار طی دو روز برگزار شد.
لازم به ذکر است، در این دوره ۲۰ نفر از بانوان و آقایان استان مرکزی حضور داشتند.

تهیه کننده : دکتر مهدی کزازی

کد خبر:53

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *