جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهسا سالاری در مسابقات اهواز در شاخه بولز مقام اول کسب نمود

اشتراک‌گذاری در:

مهسا سالاری رییس انجمن بولز و پتاک استان مرکزی از بانوان موفق و فعال در چندین رشته ورزشی است . او در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پهنه پرواز از موفقیت ها و مشکلات خود می گوید. ستالاری با اشاره به این که ورزش پتاک و بولزویژه افراد دارای معلولیت و سالمندان است که حدود 5 سال در اراک بازی می شود ، بیان کرد : من حدود 3 سال است که مسولیت این ورزش را در استان مرکزی بعهده گرفته ام و با توجه به محدودیت هایی که بواسطه عدم وجود زمین مناسب، وجود دارد باید این ورزش را سه نفره بازی کنیم . زمین بازی پتاک تجهیزات زیادی لازم ندارد. او اضافه کرد : برای این ورزش نیاز به یک زمین خاکی به ابعاد 4 در 15 متر است که دور آن حصاربندی شده باشد.
مهسا سالاری در مسابقات اهواز در شاخه بولز مقام اول کسب کرد و توانست به تیم ملی راه یابد و در صورت موفقیت به مسابقات هنگ کنگ اعزام خواهند شد. کسب چندین مقام اول استانی و مقام سوم

کشوری و گرفتن سهمیه تیم ملی از افتخارات این بانوی ورزشکار اراکی است . رییس انجمن بولز و پتاک استان مرکزی در مورد مسابقات پیش رو گفت : نیمه ی اسفند ماه اراک میزبان دوره مربیگری در رشته بولز می باشد و همین امر می تواند به معرفی این شهر در سطح ملی به ورزشکاران ما بینجامد. سالاری درخاتمه مصاحبه اضافه کرد : این ورزش به سرعت در جهان در حال گسترش است و انگلیس و فرانسه از جمله کشورهای سرآمد در این ورزش هستند و در حدود 300 میلیون نفر بازیکن ثبت شده در جهان این ورزش را انجام می دهند.

تهیه خبر : دکتر مهدی کزازی

کد خبر:34

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *